Wihlborgs årsredovisning och hållbarhetsredovisning för 2021

Wihlborgs Fastigheter AB:s årsredovisning och hållbarhetsredovisning för 2021 finns från och med idag publicerad på vår webbplats wihlborgs.se (https://www.wihlborgs.se/).

Rapporten kan laddas ner på www.wihlborgs.se/sv/investor-relations/rapporter/.

Den tryckta års- och hållbarhetsredovisningen distribueras i vecka 14 med post till de aktieägare och övriga intressenter som anmält att de önskar detta. Om du vill ha ett tryckt exemplar är du välkommen att kontakta oss på 040-690 57 00 eller info@wihlborgs.se.

Denna information är sådan information som Wihlborgs Fastigheter AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 31 mars 2022 kl. 7.30 CEST.

Wihlborgs Fastigheter AB (publ) är ett fastighetsbolag med fokus på kommersiella fastigheter i Öresundsregionen. Fastighetsbeståndet finns i Malmö, Helsingborg, Lund och Köpenhamn. I Malmö, Lund och Helsingborg är Wihlborgs det ledande fastighetsbolaget. Fastigheternas bokförda värde uppgår till 50 Mdkr med ett årligt hyresvärde om 3,5 Mdkr. Wihlborgs är noterat på Nasdaq Stockholm, Large Cap.

Arvid Liepe, ekonomi- och finanschef, 040-690 57 31

RÄTTELSE: Kallelse till årsstämma i Wihlborgs Fastigheter (publ)

Wihlborgs publicerar års- och hållbarhetsredovisning för 2023

Wihlborgs kontorshus Space vinnare i Årets Bygge 2024